marți, 16 decembrie 2014

Pași spre Crăciun și un dar pentru cei mici

    Perioada aceasta premergătoare Crăciunului mi se pare incompletă fără sentimentul pe care-l trăim dăruind. Și pentru că mie chiar îmi sunt dragi cărțile pentru copii, azi am ales trei cărți pe care să le punem sub bradul celor mici. Au sosit ieri de la Editura Crișan, una dintre editurile noastre favorite, despre care am mai scris aici.
  Dar din dar. Vă voi ruga să urmați pașii de mai jos și voi pregăti cele trei pachețele care vor face dimineața de Crăciun un pic mai veselă unor mici cititori.


1. Dați like paginii Editura Crişan.
2. Dați like paginii La drum cu Apolodor.
3.Dați share (distribuiți) public acest articol.
4. Lăsați un comentariu în care să prezentați una dintre cele mai frumoase cărți pentru copii pe care ați citit-o vreodată. 

 Cărțile pe care le puteți câștiga sunt următoarele:


1. Povestea lui Moș Crăciun






2. Cei trei purceluși





3. Nemuritoarele povești clasice





Concursul va dura doar cinci zile, de azi, 16.12.2014, până pe 20.12. 2014, iar câștigătorul va fi extras pe 21 decembrie.

 Spor la scris și cărți cât mai bune pentru ore de lectură nesfârșite!

18 comentarii:

  1. Multumim! Noua ne plac tare mult cartile lui Max Lucado.
    Marasescu Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  2. Noua ne plac mult cartile pt copiii!Suntem la varsta minunata in care mami citeste si citeste si noi savuram....Dintre cele recent citite, senzatie si acum, la aproape 1 an dupa aparitia in viata noastra...e Craciunul cu Buburuza si Bobita!Actiune simpla, poze colorate, cu detalii frumoase, scris putin, personaje simpatice. Noi avem toata colectia deja si carticica despre gradinita ne-a ajutat mult in imprietenirea cu noul mediu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem acasa povesti nemuritoare, pe care tati a inceput sa le citeasca inainte de venirea lui Mitzu. Ca sa fie pregatit :) si acum strangem colectia Harap-Alb Continua (benzi desenate). Noi suntem cititori inraiti, asa ca o sa ii facem raft separat si lui Mitzu (daca mai are loc de mami si tati)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt multe carti indragite de noi. Ultima citita este "Invat sa citesc Sofia Intai"

    RăspundețiȘtergere
  5. Una dintre cele mai frumoase, de care n-as vaduvi nici o biblioteca de adul sau de copil, este Povestea fara sfarsit de Michael Ende. O ador, si acum o recitesc si descopar lucruri noi in ea, ma fascineaza imaginarul si magia ei. Raluca- am dat share pe pagina blogului, Caiet pentru casa mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca e cea mai frumoasa dintre toate cartile pentru copii citite in ultimul an, dar cu siguranta este in top: Rime cu codite de Lucia Muntean. Fetita mea a fost captivata de versuri, nu doar de imagini ca la alte carti. Este ceva deosebit la aceasta carte: versuri, imagini, si mai ales nu are un aer comercial.
    Diana Purice

    RăspundețiȘtergere
  7. O carte frumoasa, de sezon: Zapezica. Bunicul inghet, scrisa de Alexander Afanasiev. Doua povestioare, "ca pe timpuri", imagini atragatoare pentru copii, foi fine, calitative, pret bun.
    Iulian Tagarcea

    RăspundețiȘtergere
  8. O carte mult indragita de catre noi este "Make Way for Ducklings", de Robert McClosky. E o carte in format mare, cu ilustratii deosebite, care descrie aventurile unei familii de rate din Boston care isi cauta locul ideal unde sa isi creasca ratustele. Iar locuitorii din Boston le indragesc si le ajuta, copiii le hranesc cu alune, iar politistii opresc circulatia pentru ca mama si ratustele sa traverseze strada in siguranta. E o placere sa citim si sa recitim aceasta carte:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Printre cartile care m-au impresionat si m-au modelat de-a lungul vietii sunt si multe "pentru copii". Nu toate citite la varsta copilariei. Cand eram in scoala primara mi-a placut si m-a impresionat mult "O lume intreaga",de Radu Tudoran. Era pentru prima oara cand intalneam ceea ce mai tarziu aflam ca se numeste "intertextualitate".E povestea unui copil care calatoreste in diverse lumi fictionale si in diverse epoci in timp ce e adormit si bolnav.Imi placea sa recunosc texte si personaje,de la Scufita Rosie la domnitori romani si m-a facut curioasa si in privinta altora :). Sa mai spun ca la prima mea intalnirre cu Mircea Cartarescu, in studentie, am vorbit despre cartea asta si personajele ei ? :D Sau ca abia astept sa o descopere Andrada mea? Oana Jalba

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am ajuns inca sa ii citesc Mariei povesti. La cele 8 luni ale ei inca nu are rabdare sa ma asculte si sa ma lase sa dau paginile. Insa abia astept sa ii citesc Aventurile lui Habarnam. Asta a fost o carte, printre multe altele, pe care eu am iubit-o mult si am citit-o des cu mama.

    RăspundețiȘtergere
  11. Povestea cea mai frumoasa din punctul meu de vedere este Heidi, fetita muntilor de Johanna Spyri.

    RăspundețiȘtergere
  12. O carte foarte frumoasa si indragita de noi este "ghici cat de mult te iubesc" de Sam Mcbratney. Constituie o declaratie frumoasa intre copil si parinte. Ramona Raruta

    RăspundețiȘtergere
  13. Povesti de noapte buna - Shirley Barber si seria de povesti in 5 minute de la editura Kreativ, carti care sunt si foarte frumos ilustrate. Oana Apetri

    RăspundețiȘtergere
  14. Heidi, fetita muntilor este prefereta mea ,am citit-o de 3 ori si abia astept sa o recitesc cu piticul meu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Silvia Cojocea Nicolae

    Cartea pe care am achiziționat -o de curând se numește Împărăția Oglinzilor strâmbe - de Vitali Gubarev - este vorba despre o fetiță Alina tare Năzdrăvana care in urma unor aventuri se schimba in mod pozitiv . Andreea o adora si de când am luat-o e numai cu ea in brate .

    RăspundețiȘtergere
  16. Miruna mea a indragit foarte mult „Vrajitorul din Oz” cand îi citeam eu (acum citeste singura!) .Eu cred ca modul in care personajele de acolo si-au invins temerile au inspirat-o si au motivat-o sa si-le invinga pe ale ei.Cred ca cei mici se identifica cu usurinta cu eroii din carte si asta o face sa fie una din cartile preferate ale copiilor (si nu numai....)

    RăspundețiȘtergere
  17. am dat share pe facebook cu Luci Marasescu.

    Marasescu Gabriela-am omis sa spun in comentariu.
    Sunt inscrisa ca John Smith

    RăspundețiȘtergere
  18. La drum cu Apolodor20 decembrie 2014 la 16:45

    Vă mulțumesc tuturor pentru participare! Sărbători frumoase și cât mai multă bucurie, alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere