sâmbătă, 2 august 2014

Iulie - soare, vânt, soare


 Poate lăsam să treacă luna fără să fac o sinteză dacă nu era Irina și blogul ei luminos.

Am rămas fără aparat foto și se vede. Cele mai multe fotografii prinse în mozaic sunt făcute de prietenele mele, la o ieșire în parc. Unele sunt ale mele, ultimele făcute ce vechiul aparat. Toate au un singur subiect: copiii. Pentru că luna iulie a fost a lor.
    Matei a împlinit 5 ani și s-a bucurat de prieteni lui, de daruri, de tortul nostru făcut cu atâta dragoste. Petrecerea lui a fost una cu dragoni: pui de dragoni care ies din ou, dragoni care aruncă proiectile, dragoni care-și iau zborul, salvează eroi aflați la ananghie, cărți despre diferite tipuri de dragoni, cărți pur și simplu. Și atât de multe feluri în care un copil poate fi fericit.
  - Matei, vrei să-ți fac ziua sau să-ți cumpăr jucării și hăinuțe, cărți...?
  - Vreau să fie ziua mea.
  Să fie :) .
  Maria a început să umble peste tot. În casă, inspectează fiecare colț, la plajă merge prin nisip și-l gustă curioasă. În parc, ronțăie frunze, ghindă, tresare când o gâdilă iarba. Râde cu gurița până la urechi, e veselă și vorbăreață. Râde mai ales la Matei, iar el e fericit într-un fel unic când ea are ochi și zâmbete doar pentru el. El a devenit Tei-Tei, ea Uca - Ma-i-uca. Vocea mică și subțire surprinde, râsul ușor răgușit pare al altcuiva.
  Nu suntem în vacanță, dar trăim vara ca și când am fi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu