vineri, 25 noiembrie 2016

Câștigătorii concursului ” Povești din Pădurea Muzicală ”

  
    
     Pe 16 noiembrie ne prindeam și noi în hora începută de Cristina Andone pe Enescu si hora razelor de soare, pagina ultimului volum din seria ” Povești din Pădurea Muzicală ”. Astăzi putem anunța cei trei câștigători care s-au înscris prin comantarii la articolul de aicidoar trei, deși fiecare întrebare care a răspuns provocării noastre ne-a mers la suflet. 

   Aceasta este lista din care am extras câștigătorul ales de sorți și am ales noi încă două nume, două dintre cele mai complexe întrebări. Câștigătorii sunt: Liana Sticlaru, Hangan Roxana și Adina Hardau. Felicitări tuturor!


1. Ramona Oprea
2. Adina Hardau
3. Diana
4. Larisa Dragan
5. Emma
6. Elena
7. Adela Salagean
8. Emilia G
9. Simona
10. Gafton Roxana
11. Liana Sticlaru
12. Cami
13. Adina
14. Livia
15. Gina Bostan
16. Roxana Hangan
17. Rox
18. Popa Lavinia
19. vavaly2007
20. Oana Preda
21. Mariana Dinu
22. veselia copiilor
23. Povara-Dragos Diana
24. Manea G.
25. Delia
26. CRISTINA ANDREI
27. Lacry
28. Cristina
29. Alina Oana Popescu
30. Mari
31. Valentina Dior
32. Alexandra Petre Tanase
33. Erhan Nicole
34. MamaLor
35. Irina Irina (Olaru)
36. Mihaela Mocanu
37. Camelia S.
38. Gianina
39. Alexandra Nicolae

40. andreea.tarnu


Vă rugăm să lăsați, într-un comentariu sau pe mesageria paginii de Fb a blogului, până pe 27 noiembrie, adresele pe care vor sosi cărticelele în dar. Vă mulțumim!
  Zile senine și pline de armonie tuturor!




9 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarelor si multumim pentru interviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu va multumesc pentru intrebari! Pana luni raspund la toate :)
      Imbratisari,
      Cristina

      Ștergere
  2. Buna ziua. Oare noi de ce nu ne găsim măcar pe lista celor participanți? Mie mi-a apărut ca mesajul nostru asteapta sa fie aprobat...în fine...poate nu era cazul, insa suntem tare dezamăgite amândouă :( alma mya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Care era numele cu care ați comentat? Am aprobat toate comentariile, cu o excepție, care nu cred să vă aparțină. Textul nepublicat era incomplet, nesemnat. Îmi pare tare rău pentru încurcătură și vă invit să reveniți pe blog, vor mai fi și alte ocazii să vă apropiați de cărți frumoase prin intermediul concursurilor sau recenziilor postate aici. Mulțumesc!

      Ștergere
    2. Buna,am semnat Alma Mya, ...nu sunt robot:) si îmi aparea scris ca astepta aprobarea dvs., altfel as fi revenit.

      Ștergere
    3. Iarina, lasă-mi,te rog, pe mesageria paginii blogului mesajul tău. Nu-l văd nici acum, nu știu de ce. Nu mi-a apărut deloc.

      Ștergere
    4. Buna seara, v-am raspuns in mesaj privat pe pagina de fb a lui Apolodor. Multumesc

      Ștergere
  3. Mulțumesc mult! Niciodată nu am câștigat ceva atât de important, un lucru pe care mi-l doream foarte tare. Abia aștept să primesc carticelele si sa ne bucuram de ele în familie. Mulțumesc încă o data....sunt foarte fericita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să le folosiți cu bine, Roxana! Pentru bucuria celor mici și ac opiilor mai mari, din noi :)!

      Ștergere