joi, 11 noiembrie 2021

Cash Club.ro - #SmartShopping pentru mari și mici

 




Singles' Day, Black Friday și nevoile omului de rând

La muncă, lângă mine, colega mea caută câteva titluri pe site-ul Elefant.ro. Este Singles' Day, o zi special din an, inspirată de un eveniment similar de pe Aliexpress. Reducerile sunt bune și, mai ales dacă ai un scop bine determinat, acum este momentul să pui în coș ceea ce ai pe lista de așteptare de mult timp. Cărțile sunt pentru noi instrumente utile. Sunt și un lux, la care deseori renunțăm. Prea mulți bani, prea puțin timp de citit.

O altă colegă, altă abordare. Fără cărți cumpărate. Împrumut, de la bibliotecă sau de la prieteni. Pentru că nu revine asupra cărților niciodată și nu vede de ce ar ocupa spațiul din micul ei apartament cu teancuri de cărți. Citește enorm, încă are loc în programul zilnic de lectură. Dar i se pare că ar bloca prea mulți bani în cărți, fie ele cât de ieftine.

          Noi. Doi adulți și doi copii. Zeci de comenzi date pe site-uri din țară și din afară. Renunțăm cu ușurință la multe, ne-am disciplinat în alte domenii. Cărțile, însă, nu ni se par niciodată risipă. Singura noastră limită serioasă ține de spațiu. Încercăm, totuși, să locuim și noi în casă, să nu ne lăsăm doar cărțile  pe aici. ,,Tu stai într-o bibliotecă dotată cu baie și bucătărie,, îmi spunea mai ieri o altă prietenă. Am râs atunci, pentru că prinsese ideea. Dacă Borges îți imagina raiul ca pe o bibliotecă, noi am avut grijă să ne facem un mic Eden acasă. Multe amintiri frumoase s-au închegat în jurul lecturilor făcute la orice oră din zi și din …seară. 


          Câteva ore mai târziu, site-ul pe care intră des împătimiții de cărți și nu numai arăta cam așa, semn al faptului că mulți cumpărători au avut intenția de a profita de eveniment.







 

 Reducerile – între realitate și ficțiune


         Cumpărăm azi încercând să profităm de reduceri mai mult decât în alte momente din istoria comerțului? Cu siguranță, da. În acest moment, mai mult ca oricând, pentru că mulți dintre noi resimt efectele perturbărilor pe care pandemia le-a adus în viața noastră, în toate aspectele ei. Mai puțini bani, mai multă nevoie de a găsi produse de calitate la cele mai mici prețuri.

          Pentru că nu ne mai este la fel de util să scotocim îndelung printre rafturi, pentru că timpul a devenit o resursă tot mai prețioasă iar produsele dorite sunt doar la un click distanță, comerțul on-line se dezvoltă în ritm alert. De la o zi la alta, noi site-uri, noi aplicații își ispitesc cumpărătorii, îi instruiesc, le creează noi obiceiuri de shopping.

          În această perioadă, pasionații de chilipiruri ,,vânează,, oferte cât mai bune. Pe de altă parte, reduceri mai mult sau mai puțin reale îi copleșesc constant pe doritori. Devine o problem să gestionezi atât de multă informație, să discerni care este o reducere reală, care este doar o ,,capcană,, abil întinsă naivului sau celui grăbit. Ca să le poți gestiona, ajungi să consumi, din nou, timp. Sau ajungi să renunți și să cumperi impulsiv, fie ce-o fi, de unde o fi, fie produse cu preț ,,bun,, care nu ți se potrivesc întru totul, care sunt în cantități prea mari (și ajung, în final, și la coșul de gunoi) sau de o calitate care lasă de dorit. 

        O soluție pentru a descâlci încurcatele fire ale on-line-ului? Fie faci o pasiune pentru a studia piața, cu prețul multor ore dedicate acestei activități, fie faci echipă cu oameni care au interese comune cu ale tale. Colaborezi, deci, cu site-uri gândite în acest scop și intri în comunități în care informația circulă mai repede și contribuția la a descoperi cele mai bune soluții pentru problemele comune este a mai multor pasionați de economisire a resurselor.


       Cash Club.ro, un nou nume pentru #SmartShopping


Primele comunități din care am învățat serios cum să fac economii au fost grupurile mămicilor. Bun, deprinderi de bază existau din familie sau din mediul în care trăisem până atunci. Prima decizie de a economisi, cu impact esențial în evoluția mea, a fost inspirată de un carnețel în care un bunic isteț nota cam tot ce i se părea important în gospodărie: câți stupi are, ce producție au avut în fiecare an, ce și cui a împrumutat (se asigura că și primea înapoi ce împrumuta), cât are de plătit la școala copiilor și câte altele. Dacă familia se amuza pe seama ,,registrelor,, lui eu am întrezărit o primă formă de organizare în ceea ce făcea el și i-am găsit sensul. Când am vrut să-mi cumpăr o casă, am pus, mai întâi pe hârtie ce îmi doream. Mai apoi, am găsit și o cale să transform visul în realitate.

Mamele din ,,satul,, meu virtual m-au învățat unde găsesc ce îmi trebuie și la ce prețuri îmi doresc. Cum să obțin calitate la preț bun. Cum să am răbdare, să gândesc o listă de cumpărături, să folosesc cămara, frigiderul și congelatorul așa încât să arunc cât mai puține alimente. Tot ele mi-au explicat cum să achit un credit în avans, pentru a evita plata unor dobânzi prea mari.

De la fetele mele am auzit, pentru prima dată, și de Cash Club.ro, un site care îmi permitea să trec la următorul nivel: să câștig bani și atunci când fac cumpărături. Cred că am fost și unul dintre primii abonați ai site-ului. Pentru că am înțeles destul de repede care sunt avantajele de a folosi o platformă de cashback.


Comisionul Cash Club


Noțiunea de #SmartShopping s-a conturat destul de repede în mintea mea. Deși recomandarea venea din partea unor mame care îmi păreau de încredere, nu doar mesajul lor mi s-a părut credibil. Pe mine m-a convins în primul rând seriozitatea pe care o întrezăream în felul în care era abordat acest concept pe site, competența care se întrezărea din mesajele coerente, ancorate în realitatea zilelor noastre, de pe pagina de FB.

Imediat, s-au născut câteva întrebări-cheie. Ce câștig din a folosi platforma? Nu cumva sunt mai mari prețurile propuse de Cash Club.ro? Apoi, eu nu sunt chiar un cumpărător înrăit. Chiar aș putea aduna în cont o sumă care să merite efortul de a mă informa și de a cumpăra prin intermediul lor? Încercam să-mi găsesc motivația de a înțelege, în primul rând, despre ce este vorba. Și de a transmite, în final,  o informație valoroasă și celor din jurul meu.


Avantajele cumpărăturilor făcute inteligent

 Cash Club.ro este o platformă cashback. Știind că sunt un cumpărător care se bucură de avantajul de a călători virtual prin magazine din țară și din străinătate, am înțeles că mi-ar fi util să-mi fac un cont pe site și să recuperez o parte din sumele investite în cumpărături de la cele peste 800 de magazinele partenere. Între 1 % și 30 % din prețul cumpărăturilor și al serviciilor se întorceau în contul meu și, când atingeam pragul de 50 de lei, banii puteau fi transferați în contul bancar.

 Cum platforma este în continuă dezvoltare, și perspectivele se anunțau tot mai bune. De la o zi la alta, un alt operator din piață se putea alătura proiectului. Propuneri pentru noi colaborări puteam face chiar noi, cumpărătorii, în funcție de interesele noastre. 

O primă privire aruncată pe lista magazinelor m-a făcut să remarc nume cunoscute dar și afaceri tinere, pe care platforma le susține prin activitatea ei. Din țară sau din afara țării, fiecare dintre acești colaboratori acordă o reducere (reală) la achizițiile făcute de pe site-urile lor. Epantofi, Decathlon, Noriel, Answear, Vivre, Flanco, FashionDays, Aliexpress, Carturesti, Libris, Hervis, Nichiduta, Avon, DrMax, SensiBlu, Lensa, Petmart, Farmec  - erau doar câteva dintre firmele pe care le puteam descoperi grupate în categorii menite să simplifice căutarea:

·        Copii și jucarii

·        IT&C

·         Fashion

·         Casa și grădina

·        Sport și fitness

·        Adults only

·        Auto

·        Frumusete și sănătate

·        Călătorii

·        Ceasuri si bijuterii

·        Flori si cadouri

·        Cărți, muzica si filme

·        Software și e-learning

·        Pentru animale

·        Birotică si papetărie


        Brusc, a căuta îndelung prin librării un titlu care ne interesa devenea și mai puțin tentant, pentru că aici, pe platformă, găseam mereu un preț mai bun. Pentru pisoii noștri, deodată, era mai simplu să comandăm hrană, nisip sau jucării și să le primim la ușă. Jucării la cele mai bune prețuri găseam și pentru copii, articole de papetărie sau cele mai în noi ținute pentru noi, cei mari. Le puteam comanda, analiza și opri, dacă erau conforme cu așteptările noastre. Sau puteau fi returnate, la cea mai mică nemulțumire. 


Cash Club - o lume a reducerilor

        
       Am instalat, deci, pe telefoane aplicația necesară. Accesul rapid era dublat de  comoditatea de a putea da comenzile oricând, de oriunde, atât timp cât aveam rețea internet în zonă.
Aplicația Cash Club, pentru telefoane


                 Următorul pas - sintetizarea avantajelor și împărtășirea informațiilor 


➡   Ne-a plăcut să înțelegem că, grație platformei și comunității care se construia în jurul ei (Comunitatea cashback Romania), aveam posibilitatea să câștigăm de câte ori: 

foloseam cupoanele și reducerile active la orice moment la toate magazinele partenere;
 descopeream cel mai mic preț folosind un comparator de prețuri integrat în platformă (aflam rapid cine și unde vinde mai ieftin);
 ne amintea extensia de browser pentru Chrome: https://bit.ly/3m1Hdmg că putem primi cashback de fiecare dată când cumpăram ceva din magazinele partenere Cash Club.
 un prieten invitat plasează o comandă validă. Programul de referral ne aducea în cont 30 lei pentru fiecare cont activat. 
 ➡ afiliere pe persoană fizică (puteam distribui un link al magazinelor partenere către terți; când se făceau cumpărături prin intermediul acestui link, un bonus intra în contul nostru). 

          Pentru noi, avantajului de a cunoaște posibilitățile acestei platforme i se adaugă și acela de a fi ținuți la curent cu reducerile semnificative care apar pe diferite site-uri, în cadrul comunității. Acolo unde noi nu răzbim, din pricina timpului limitat, reușește echipa Cash Club să ne țină în formă. 

             Voi, ce soluții folosiți pentru cumpărături smart?


            




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021, proba nr. 16, sponsorizată de  CashClub.ro.
    Fotografii de pe site-ul CashClub.ro, de pe CashClub (pagina Facebook) și din arhiva personală. Colaje realizate pe https://www.canva.com.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu