joi, 7 octombrie 2021

SuperBlog 2021. Redescoperirea sensului

 







Blogul meu s-a născut la scurt timp după ce am realizat că fiecare zi este plină de evenimente, că timpul are o altă dimensiune când ești mamă și că sunt atât de multe trăiri peste care se poate așterne uitarea. Am ales un nume jucăuș, am amintit de călătoria în care ne aflăm, de prieteni și oameni dragi pe care îi căutăm așa cum Apolodor, pinguinul lui Gellu Naum își căuta familia. Am scris rar, dar cu atât mai prețios pentru mine, despre lungul drum spre noi înșine.

În 2015 am descoperit și competiția SuperBlog. Am acceptat provocarea și, pentru puțin timp, am ținut pasul cu participanții la acea ediție. Apoi, am renunțat, și am rămas doar spectator din umbră, învățăcel timid în ale blogging-ului.

Anul acesta, SuperBlog ajunge la a 23-a ediție și probele stau sub semnul afirmației ,,Competiția cu TINE începe!,,. După o lungă perioadă de redescoperire, de redefinire, după introspecții și serioase priviri aruncate în viitor, am hotărât că merită să încerc să-mi conturez harta succesului și în blogging, cu atât mai mult cu cât există o comunitate de care m-am apropiat an după an, oameni pe care îi admir și care mă inspiră constant.

Deci, nu vă întrebați ce caut eu aici, în competiția de toamnă. Uitați-vă, doar, cu atenție, la oamenii frumoși care au acceptat provocarea și fiți de acord cu mine că este greu să reziști ispitei de a veni lângă ei.

Și, pentru că o asemenea provocare presupune termene limită, multă creativitate, teme pe care să scrii după serioase documentări, în competiție sunt implicați sponsoriparteneri media  și bloggeri parteneri, toți pregătiți să ne susțină, să ridice ștacheta și să ne însoțească pe drumul spre cea mai bună versiune a noastră oglindită în rândurile din aceste spații virtuale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu