miercuri, 10 decembrie 2014

Pași spre Crăciun - o altă zi

  Zilele trecute am realizat cât de util e un mic plan pentru a reuși să ne împărțim cât mai bine între ceea ce trebuie să facem și ceea ce ne bucură să facem. Cum planul ne-a reușit, în mare, dar de darea de seamă nu ne-am mai ținut, azi notez câteva idei de bază.

1. S-a adeverit povestea cu fă-ți un plan ca să aibă divinitatea de ce se amuza. Eu am făcut proiectul, copilul cel mare febra. La fel de mare ca lista mea de activități. De aproape 39 de grade. Trei zile la rând. Cireașa de pe tort - o iritație care povestește despre un pojar, nu despre o simplă răceală. Deci, acum vom lucra și de nevoie. E de stat în casă.

2. N-am reușit să ne facem felicitările. Că-s prea multe de făcut. Și le vrem pe toate. Am adunat muulte materiale, poate ne ies, până la urmă.

3. Felicitările n-au ieșit, au ieșit, totuși, ceva plăcinte, prăjituri, neincluse în plan. E bun și la așa ceva planul, să știi de la ce te abați.

4. Când sunt multe de făcut, o bunică e perfectă. Și vremea e la fel, așa că stăm mai pe lângă foc și depănăm povești. Asta când nu fugim după Maria, care s-a decis că-i vremea să lase și antemergătorul deoparte și să meargă, pur și simplu.

5. Când nu merge, mândra vorbește. A început cu nu veau, lașă-mă, papușa, a u Maiuca, de la Tei-Tei a trecut la Matei, anunță veselă ce și când face, ne explică și unde face, cere sonor de mâncare (Papa!), de băut. Una peste alta, ne cam înțelegem. Slavă-Domnului!

6. Am fost la primul nostru bazar umanitar și a fost frumos, frumos. Musai să povestesc separat despre călătoria cărților Usborne la Club Creative +. Partea frumoasă e că mămicile își doresc și ele să repete experiența.

7. Cred că mediul virtual e ca o bibliotecă. Depinde de mine să caut drumul ce mi se potrivește, să citesc/ghicesc cărțile după copertă, să intuiesc, din câteva cuvinte, ce se ascunde dincolo de tastatură. Îmi place când (și) din mediul virtual se desprind oameni faini și atât de reali. 

8. Azi ne jucam mai puțin dacă Roxanei nu-i prisosea plastelina făcută în casă și dacă nu o împărțea cu noi. Și aici eu citesc așa: munca mamei e mai ușoară și mai plăcută când o face alături de alte mame. Ce-am făcut noi cu pastelina? Decorațiuni de brad, numai bune de pus ca atare în pom sau de decorat suplimentar cu niscaiva culori.


Plastelină home-made








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu