duminică, 1 martie 2015

SpringSuperBlog 2015

   E primăvară. Știu sigur pentru că băieții mei s-au întors de la plimbare cu flori pentru mama și Maria, cu zâmbete și chef de joacă. 
  Știu și pentru că ieri a fost o zi superbă la malul mării, cu soare, o zi pe care am petrecut-o alături de oameni frumoși. În aceeași zi, am avut ocazia să particip la o conferință ținută de Otilia Mantelers și bucuria de a cunoaște mai multe colege care scriu la prima întâlnire a femeilor blogger, Întâlnirea Anuală a Bloggerilor Constănțeni.
Astăzi e o altă zi, care începe cu o provocare serioasă. Începe competiția SuperBlog, aflată la a zecea ediție.
 Cum începutul timid de primăvară aduce cu sine noi energii, îmi fac și noi planuri, pun pe hârtie noi obiective. Unul important este și acela de a-mi folosi creativitatea, de a învăța de la cei mai buni.  Spring SuperBlog 2015 (1-30 martie 2015) impune standarde de calitate ridicate participanților. Vă invit să aflați mai multe despre competiție și să luați parte la ea. Luna martie va fi, astfel, nu doar mai frumoasă ci și cu un plus de adrenalină.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu