miercuri, 4 februarie 2015

Ianuarie, 2015 - în imagini







  Ianuarie a fost o lună neobișnuit de caldă la malul mării. Cu puțină zăpadă, cu ceață groasă, cu ploaie, dar și cu temperaturi de până la 10-12 grade, cu zile însorite în care visam la primăvară. O lună plină de evenimente, de întâlniri, ieșiri în patru pe malul mării sau în parc.
   A fost o lună agitată, cu multă muncă legată de pasiunea noastră pentru cărțile Usborne, cu proiecte noi și speranțe care devin realitate încet-încet.
   Au fost zile frumoase în care am descoperit noi jocuri, jucării noi pentru cei mici, ingenioase, simple, provocatoare.
     Am redescoperit cărți pe care le iubim și ne-am jucat cu ele (cu Ghici cât de mult te iubesc, de Sam McBratney, cu mai vechea noastră iubire, Cărțile cu Apolodor, de Gellu Naum, cu Basmele pădurii, de Rina Singh, altă carte pe sufletul nostru și cu multe altele, care ne trec mereu prin mâini). Ne-am făcut personaje din hârtie, cu ochișori care le dansează pe chip, din șosete sau din materiale reciclate, ne-am amuzat și ne-am simțit bine împreună. 
      Ne-am văzut cu oameni dragi și am dus dorul altora. Am visat la munte și am mai crescut nițel.  Am visat la curtea bunicii și la toate sufletele din ea și ne-am imaginat zburdând vara prin ea. Am tânjit după Dunăre și mi-au mângâiat privirea culorile apusului la mare. Sau ale răsăritului. 
  Au apărut cuvinte noi în limbajul celei mici și noi preocupări în existența celui mare. Cresc și mă amuz gândind că nu mă duce capul cum m-aș simți cu mai mult timp liber și cu ei mai mari, mai independenți.
   
     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu